Proces pakowania naszych produktów traktujemy bardzo poważnie, ponieważ odpowiednie zabezpieczenie przesyłki to być albo nie być dla jej zawartości. Wszystkie nasze e-zamówienia pakujemy po wcześniejszym sprawdzeniu przygotowanych produktów.
Do zapakowania produktów drzewnych wykorzystujemy:
- tekturę lub folię bąbelkową
- kryjącą folię stretch (białą lub czarną)
- taśmę klejącą z naszym logo:)
- tzw. kangurka, czyli specjalną kieszeń foliową, w której umieszczamy wcześniej zdefiniowany list przewozowy i dowód zakupu (paragon lub fakturę VAT)
Dużą większość naszych zamówień z e-sklepu realizujemy przy współpracy z firmami przewozowymi DPD i Raben. Firma DPD odbiera od nas i dostarcza do naszych klientów paczki do 30kg wagi i 250cm długości. Z kolei Raben odpowiedzialny jest za logistykę wielkogabarytową, czyli dostawy paletowe do 1000kg wagi i 250cm długości ładunku.
Uszkodzenia przesyłek zdarzają się bardzo rzadko (poniżej 1% całorocznych realizacji) i jest to sukces zarówno firm logistycznych jak i naszego działu pakowania zamówień. Mając na uwadze jak wiele musi przejść paczka lub paleta zanim dotrze w Twoje ręce (odbiór przez kuriera lokalnego, transport do centrum logistycznego w Krakowie, transport do placówki najbliższej adresowi klienta, przekazanie do dostawy, odbiór właściwy), musimy zadbać o ich odpowiednie zabezpieczenie. Jeżeli jednak (mimo wszystko!) dojdzie do sytuacji uszkodzenia przesyłki w trakcie dostawy - poinformuj nas o tym niezwłocznie! Zawsze w takich sytuacjach reagujemy priorytetowo i dokładamy wszelkich starań, aby nowe produkty dotarły do adresata jak najszybciej:)