Wysłaliśmy już 0 paczek do naszych klientów

W gronie najlepszych

Najczęściej zadawane pytania z kategorii: dostawa zamówienia
Najczęściej zadawane pytania z kategorii: dostawa zamówienia

Dostawa zamówień realizowana jest przez zewnętrzne firmy: DPD, Geis (paczki) oraz Raben (palety).
Zamówienia dokonywane poprzez interfejs sklepu są automatycznie dopasowywane do sposobu dostawy (dzięki algorytmowi wagi i wymiarów każdego produktu). W przypadku wycen mailowych bądź telefonicznych zawsze optymalizujemy sposoby dostawy i wyszukujemy najdogodniejsze możliwości transportu zamówień. 

Aby dowiedzieć się więcej na temat sposobów zamówień, zaglądnij do zakładki: Jak zamawiać?

Najczęstsze pytania (i odpowiedzi:) dotyczące dostawy zamówień:

1. Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy licząc od momentu nadania przesyłki to w 90% realizacji około 24h. Odbiory zapakowanych przesyłek przez pracowników firm kurierskich odbywają się codziennie około godziny 12:00 i najczęściej już następnego dnia trafiają w ręce adresata. Czym innym jest oczywiście przygotowanie paczek do wysyłki: jeżeli produkty znajdują się w magazynie - wysyłka następuje w ciągu 24h; jeżeli musimy go wyprodukować lub dokonać dodatkowej obróbki - potrzebujemy około 3-7 dni w zależności od specyfiki produktu).


2. Czy i jak mogę monitorować status przesyłki?
W przypadku przesyłek realizowanych przez firmy DPD i Geis istnieje możliwość monitorowania paczek. Numery przesyłek adresat otrzymuje w dniu nadania (Geis) lub w dniu dostawy (DPD). W przypadku przesyłek paletowych (Raben) niestety nie ma możliwości monitorowania przesyłki, jednak dostawa od nadania trwa najczęściej 24h (w wyjątkowych sytuacjach 48h). 


3. Czy zamówione produkty są odpowiednio zabezpieczone?
Aby zapoznać się z metodą pakowania zamówień, zachęcamy do zapoznania się z osobnym wpisem na blogu: "Jak pakujemy nasze produkty. Kilka informacji o procesie przygotowanie przesyłki"

4. Czy kurier będzie do mnie dzwonił przed dostawą? Czy mogę prosić kontakt do kuriera?
Pracownicy firm kurierskich nie mają obowiązku kontaktować się z klientem przed próbą doręczenia zamówienia. Jednak w wyjątkowych przypadkach (np. potrzeba dojechania do miejsca dostawy), prosimy o informację o potrzebie takiego kontaktu - wówczas zamieścimy tę uwagę na liście przewozowym.  

5. Co wpływa na cenę dostawy? 
Cena dostawy to dwa elementy składowe: Cena podstawowa przewoźnika + koszty pakowania.

6. Koszt dostawy wydaje mi się za duży. Czy możemy coś z tym zrobić?
Zawsze staramy się optymalizować koszty dostawy (zwłaszcza w przypadkach dostaw wielkogabarytowych). W przypadku, gdy uważasz że koszt dostawy jest za duży - skontaktuj się z nami - spróbujemy wyszukać dogodne rozwiązanie. Należy mieć jednak świadomość wagi (zarówno rzeczywistej jak i gabarytowej) produktów drzewnych: bardzo często trudno zmieścić się w standardowych wymiarach narzucanych przez firmy kurierskie - robimy jednak wszystko co w naszej mocy, żeby cena dostawy nie wpływała na atrakcyjność i zadowolenie z całej realizacji zamówienia. 

 

 

 

Szybka realizacja zamówień

Wysoka jakość produktów

Łatwy i szybki kontakt

Sprawdź nasze opinie
na Allegro >

Kontynuuj z

Zaloguj się przez Facebook Zaloguj się przez Google

Nie masz jeszcze konta?

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium